Virge van Straalen

20/04

Vandaag ben ik een dagje vrij, ik merk dat ik dit heel goed kan gebruiken. Ik voel me niet heel lekker en ben enorm moe. Ik ben ook vaak wakker geworden, het is hier al heel vroeg licht. Als ik om 10 voor half 6 wakker word denk ik even dat het s avonds is. Op de planning staat niet heel veel, ik werk alles een beetje bij en ik bel met het thuisfront. Tove werkt vandaag aan haar website en is het avond eten compleet vergeten, gelukkig heeft ze altijd wat in de vriezer liggen. Ik eet vandaag in mijn eentje omdat Tove een beetje granola eet en als de soep warm is is ze al klaar met eten. Will en Sara eten nog later, ik kijk er stiekem naar het moment uit dat we "al" om 7 of 8 gaan eten.

Favoriet Noors woord van de dag: potet

Reacties

Reacties

Theo

He meiske

Hoe komt het toch dat je zo moe bent, rust je wel, en heb je wel zo'n slaapmaskertje.Ik hoop het .
Dat eten blijft toch iets, Dat je zo hard werkt aan je website dat je het avond eten vergeet dat is toch ook iets. Hoop dat het vandaag een fijne dag wordt, en dat het eten lekker is. Ook hoop ik echt dat jullie eens op een nrmale tijd gaan eten. Ik zou het eens in de groep gooien misschien dat het afgewisseld kan worden.
Tot de volgende keer .

Noors woord had ik goed aardappel

Theo XXX

Oma van Straalen

Hallo Virge,
Hoop dat je beter geslapen hebt en dat het een mooie dag voor je wordt.
Ellen is gisteren geweest en we hebben plantjes bij het tuincentrum gehaald
Hier staan ze wel in de zon
Ook lekker aardbeien meegenomen, dat wordt smullen
Bedankt weer voor je verslag
Dikke kus.
OMA

Omi

Als altijd nieuwsgierig.......: word daar vegetarisch gegeten? en - het brood: zelfgebakken? groenten en kruiden uit eigen tuin? is er ook een klein restaurantje?
We hebben de beelden bekeken van de omgeving. Veel vakantiehuisjes langs het Fjord (bijna iedere Noor heeft zo'n hütte) en lazen in de krant dat de Noren vanaf deze week daar weer naar toe mogen. Maar..... jouw z.g. quarantaine? in het hoge noorden geen corona toezicht? Hoe dan ook; een goede dag vandaag! en groeten van je jarige Opa......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active